VÅFFELTORSDAG

en bild jag knäppte när jag sprang i tisdags
 
Vi börjar med i Tisdags. Tog en springrunda i skogen i finvädret med musik i öronen. Hade tid att tänka på allt värt att tänka på. Kvällen var askul även om vi inte gjorde så mycket. Jag och Linnea låg och pratade i min säng (läs skrattade) sen kom vi på att vi ville se film så då gjorde vi det på min mobil, haha. Vi skrattade åt allt och inget och kunde inte somna så vi var tvungna att om man började skratta så var man skyldiga den andra en ruta marabou. Somnade till slut...
 
Igår var det intervaller och det hann bli mörkt innna jag var hemma men jag tycker det är mysigt med mörka kvällar. Vi skrev ett specialidrottsprov uppe vid ÅIK stugan vid 6 tiden som bokstavligen tog 30s och efter det bjöd Sofia på fläskfilégryta med ris. Otroligt gott. Kvällen avslutades med skräckfilm hos Erik, ovanligt? nej.
 
Idag är en seg dag punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback