TISDAG OCH MINUSGRADER

en bild som jag tog i Turkiet och som inte alls passar till texten
 
Skola och matte hela förmiddagen. Jag och Linnea räknade på bra och räknade ut hur mycket koldioxid vi hade i klassrummet, intressant? nej. 
 
Jag ska ta det lugnt med träningen den här veckan så idag har jag vila. Det är skönt på ett sätt för jag behöver det men ändå så vill jag ju åka skidor. De andra är på vemdalsskalet nu coh jag sitter hemma, i värmen. Tänkte vara duktig och ladda in bilder på datorn men såklart så har jag tappat bort sladden jag tog med. Jag är så duktig. Nej, nu ska jag göra nytta och skriva en bok rapport på engelska. Har för övrigt engelska prov imorgon som jag borde plugga till... hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback