SKIDOR I MÅNSKEN

Jag höll på att skriva ett inlägg igår efter middagen men då tog en viss person (LINNEA) datorn coh började skriva med allt och alla på facebook, tack så mycket!!! Så om ni fick nå random från mig igår så var det inte jag ;)
 
Igår eftermiddag vid tre tiden drog vi iväg på skateskidorna upp på fjället. Väl uppe var det mörkt och vi hade ingen pannlampa men vi lever. Det var en sådan magisk känsla att åka högst där uppe när månen var det enda ljus vi hade. Mysig skidtur som blev längre än tänkt men det är bara att lö på, man ska vara trött efter läger. Igår kväll så var jag så trött så jag minns inte så mycket mer än att vi hade väldigt kul.
 
Idag åkte vi samma runda fast lite längre och nu är jag inte lika trött :D Efter lunchen kom vår engelsk lärare hit och infromerade oss om nationellaprovet som vi har imorgon bitt. Kan inte riktigt fatta att hon åkte 20 mil för att prata med oss i 10 minuter och sedan hem igen, lite knäppt. Efter engeskan drog vi till ICA och nu vilar jag innan vi ska dra ut på nästa pass om ca en timme. Måste valla med klister vilket jag inte ser fram emot...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback