SÄNGLIGGANDES OCH KOMMER SÅ FÖRBLI

Hade faktiskt tänkt att spendera större delen av dagen i sängen så kanske knät blir bättre fortare. Vi får se hur det går men nu har jag fått lillebrors tv så då blir det lite lättare. Nej nu ska jag sluta prata och klaga på mitt knä och berätta vad som hände igår (även om inget hände,typ). Vi kom vi hem vid tre tiden. Jag packade upp, åt och lite sånt där. På kvällen gjorde vi ingenting särskilt. Vi ville bara att tiden skulle gå så att vi kunde sova. För trötta för att göra någonting helt enkelt. Snart är det längdskidor, VC, på tv, eller rättare sagt om en timme. SVT sänder vilket blir kung. Bästa kommentatorerna och inga reklampauser, perfekt lördagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback