MIN DAG

Idag så skrev vi ett nationellt prov i svenska på förmiddagen. Det gick bra och på fredag så har vi sista delen och sedan är svenska kursen över. Efter det så pluggaded jag lite matte men jag är helt lost när det kommer till sannolikhet, jag förstår verkligen inte. Jag får göra ett nytt försök imorgon. Efter lunch så åkte alla ettor och tränade men jag stannade kvar på skolan eftersom jag hade läkartid, nog om det. Stannade kvar på skolan till fyra och pluggade engelska så nu är min uppsats nästan klar :D Direkt när jag kom hem så hoppade jag upp till ÅIK stugan och körde styrka i en timme ungefär. Ikväll så har jag sett klart alla avsnitt av Portkod 1321, rekommenderas starkt.
 
Angående min skada så har jag en överbelastning i mitt knä som kräver vila, vila och vila. Tack mamma och pappa för att ni försöker hjälpa till. Ni piggar upp mig och det känns redan ljusare, tack!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback