KUNDE VARIT PIGGARE

Sjukt trött. I skolan så fick vi lyssna på två föreläsningar så nu vet jag precis vilka jobb som behövs i Bergs kommun, precis det man vill veta när man går ettan va? Skrev ett engelska prov som var förvånansvärt lätt. Träningen idag var stavgångsintervaller i Hoverberg. Gick tungt men jag kämpade på, känslan efteråt♥ Sen snabbt hem och byta om och upp till skidskyttestadion där vi hjälpte till att fixa i ordning, jag hjälpte även till att städa ett hus som de som sökt skidskytte till nästa år ska bo i helgen. Nämligen ett litet läger. Vid halv sju var jag hemma och kunde äta kvällsmat och duscha. Precis ätit en tallrik tomtegröt och nu ska jag sova, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback