JAG ÄLSKAR ER.

Jag vill bara konstatera att jag har världens bästa familj. Mamma. Pappa. Syster. Bror.
Det är värt att nämnas. Mamma och pappa om ni läser det här så ska ni veta att jag är tacksam över allt ni gör för mig och hur ni ställer upp för mig. Jag får nästan alltid som jag vill, hehe, kanske för jag är envis, vad vet jag... Även fast jag inte alltid orkar prata i telefon med er och jag ibland tycker ni är dryga när ni ställer självklara och dumma frågor så älskar jag er och kommer alltid att göra. Mamma du är så snäll lagar mat, bakar, fyller på frysen /skämt åsido), pappa du hjälper till med vallan och skidor. Vad skulle jag göra utan er? Jag skulle inte kunna åka skidor iaf vilket vore tråkigt :(  
Axel & Alma, drygare, dampigare, knäppare, knasigare, konstigare, roligare syskon får man leta efter. Vi har våra tvister men så ska det ju vara tycker jag. Ni får mig alltid att skratta och det är skönt att ha någon att ta ut sin ilska på haha. Alla våra lekar, ideér, smeknamn och allt knas. Jag älskar er♥ Familjen, vi ses snart!
 
Här kommer bilder från vår semester i Turkiet hösten 2011.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback