IDAG ÅSARNA PÅ MÅNDAG BRUKS

fjällturen i början av hösten
 
Tjoooooo alla glada. Jag är glad, det är fredag, det är helg, det är mysigt och på måndag åker jag på läger. Taggaaaaaaaa! Kommer bli en grym vecka känner jag på mig. Jag VET att det kommer bli det för alla på fjällgymnasiet är grymma och vi kommer ha sjúkt kul. Det märks nog att jag är glad, men det är väl trevligt?
 
Idag på skolan så gjorde jag och Linnea ett tappert försök till att göra klart mattekapitlet men det gick ju sådär... Kul var det iaf. Pizzabuffé till lunch och intervaller på eftermiddagen. Madde var så snäll och sprang A1 medan jag gjorde mina intervaller, så mycket roligare med sällskap. Skulle egentligen åka skidor men visste inte om det var tillräckligt bra för att kunna "trycka på" och köra intervaller. Tog det säkra före det osäkra och sprang. Ikväll skulle jag gissa på att det blir en skräckis, standard.
 
Bamse kramar från storstaden Åsarna (jorden kretsar kring åsarna)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback