FULLBOKAT

 
 
Har just insett att jag har varenda helg fullbokad fram till jul och då menar jag både lördag och söndag från v.47 till v.52. Men det är bara roliga saker så det ska bli kul! Kommer dock inte bli några sovmornar men det spelar inte sådan stor roll för mig. Jag kan verkligen inte sova länge. Idag sov jag till 9.15 vilket är väääääldigt ovanligt. Brukar oftast vakna senast åtta och inte kunna sova nå mer. Tror det längsta jag har sovit i hela mitt liv är till elva ungefär, helt seriöst. Så om jag vill ha ordentligt med sömn måste jag lägga mig tidigt eftersom jag ändå alltid vaknar tidigt.
 
Hela min vinter kommer att bli packa och packa upp. Det kommer inte att bli många helger varken hemma eller i Åsarna eftersom att det är tävlingar här och där, de flesta x antal mil bort också. Inte för att det spelar någon roll för det är ju jag själv som valt det här och det är roligt. Förstår inte vad alla gör om dagarna som inte håller på med någon idrott, helt sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback