FÖRSTA INTERVALLPASSET PÅ SKIDOR AVKLARAT

det får bli en gammal bild på sötisen Olivia
 
Som rubriken. Direkt efter skolan, ja jag gick till skolan ändå, så drog vi till Östersund och åkte skidor på konstsnö. Mycket snö och bra spår = roligt att åka skidor. Första intervallpasset som sagt och det gick över förväntan, så sjukt kul att få trycka på lite. Längtar obegripligt mycket till att få ta på mig tävlingsdräkten och få ställa mig på startlinjen nu. Först några en till vecka träning och en vecka i bruksvallarna. Tror inte livet kan bli bättre. Om 45 minuter ska jag upp till ÅIK-stugan och leka lite lekar för gemenskapen, sen kommer Olivia. Helgen kommer bli bra♥

Kommentarer
Postat av: olivia

haha! Åh, fin man va!
sötnos! ^^ <3

2012-11-12 @ 18:27:04
URL: http://oliviasorling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback