ENDAST ETT PAR TIMMAR KVAR I BRUKSVALLARNA

snyggaste skidorna.
 
Sitter själv i stugan, som igår. Är dock inte lika sur idag för det tjänar inte till någonting. Bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Så imorse så körde jag styrka medan alla andra åkte skidor. Det svider att skriva att de åkte skidor, det gör det verkligen. Styrka är i alla fall bättre än ingenting och jag är ganska svag så det kan nog bli riktigt bra ändå. Igårkväll fick jag tag på ett par kryckor så nu hoppar jag omkring bara för att inte behöva belasta knät. Igår kväll när jag skulle gå till vår stuga från en annans så halkar jag såklart. Med kryckorna, på rygg, med kameran hängandes. Så sjukt typiskt mig. Både jag, kameran och kryckorna överlevde utan större skråmor, men ibland förstår jag inte hur jag tänker. Trycka i med kryckor på blank is? 
 
För stunden känns knät helt okej men det är för att jag har knaprat ipren, snart kommer smärtan igen. Efter lunch åker vi tillbaka till Åsarna och tackar för oss här i Bruksvallarna. Tar ett farväl av stugan och lägerkänslan. Kommer sakna det här lägret och speciellt den älskade skidåkningen.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback