EN NY VECKA

Livet rullar på. Imorse så var jag bra sugen på att stanna hemma och skippa den längsta skoldagen i veckan. Jag är glad att jag inte gjorde det för då hade jag inte kunnat hålla mitt tal. Det gick jättebra och jag är väldigt nöjd, jag hoppas verkligen att det räcker till ett B. Ett inlägg kommer om mitt tal senare ikväll. Annars så har jag nu fått tid på hälsan som det heter för att titta upp mitt knä, tror seriöst inte de kommer säga något vettigt men lika bra att gå dit ändå. Imorgon klockan halv två, så då är jag tvungen att stanna i skolan till halv fyra eftersom det inte går några andra bussar, suck. Vad gör man inte för att få träna så fort som möjligt? Fick även reda på idag att jag endast har tre uppgifter kvar att göra på engelskan i hela ettan, sjukt skönt att bli klar med den kursen (även om engelska är roligt). Nu har jag bestämt mig för att åka till Idre på fredag trots att jag inte kan tävla, men vad ska jag göra i Åsarna liksom? Alla är ju i Idre eller på någon annan tävling miljontals mil härifrån, eller nå.
 
Nu; FILM! hööörsssss
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback