ÄR LOVET REDAN SLUT?

Har haft en sån där dampigt kul kväll med Alma, en sån kväll som får en att inse att man har en sjukt bra familj. I mitten av veckan ville jag bara tillbaka till Åsarna. Till vännerna, träningarna och snön! Men nu vill jag nästan inte tillbaka. Någon vecka till hemma skulle sitta fint. Tyvärr kan jag inte stanna hemma och sjukanmäla mig heller för vi har skridskor på måndag och det vill jag inte missa ;) min poäng är att man inte vet vad man vill ha förrän man inte har det. Spelar ingen roll hur man beter sig så vill man ha någonting annat, konstigt. Får väl börja tagga för jullovet, bara sisodär 6 veckor kvar. Tiden går fort när man har roligt och roligt är är Åsarnas förnamn. Ska nog överleva det här med rågor !! Innan jag taggar jullov så ska jag tagga fyra timmars bilresa imorgon...

Mitt råd; Ta inget eller ingen för givet.


Kommentarer
Postat av: Ida

önskar att vi hade kunnat träffas lite mer, men du kommer väl hem någon gång innan jullovet väl?

2012-11-03 @ 23:53:24
URL: http://idasundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback