Sommar!


Vill ha
sommarlov nu TACK! Orkar verkligen inte kämpa de sista dagarna/veckorn i skolan. Har varit på ett jättekonstigt humör nu de senaste dagarna också. Tror det har vänt nu och förhoppningsvis är även vädret påväg in i ljusare tider. Allt blir ju så mycket lättare när vädret är bra så att man kan göra saker istället för att sitta inne och dega, usch..

Ska bara tillägga att jag ALDRIG tänker ursäkta mig för att jag inte bloggat på ett tag blablabla... Det är min blogg och jag bloggar när jag har något vettigt att skriva om, vilket jag egentligen inte har idag, haha.

Bjuder på lite bilder från fjolårets sommarlov. Vet dock inte vem som har tagit bilden på mig när jag åker vattenskidor ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din onepiece?

2012-05-09 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback