Sköna söndag

 

Klockan är bara strax efter elva men ändå har jag hunnit med en hel del. Innan Alma gick och la sig igår sa hon att hon ville bli väckt 6 med paket på sänge. Kvart i sju steg jag upp och gav henne min present och då var hon redan vaken. Måste erkänna att jag är ganska avundsjuk på hennes presenter, men men, det är endast (!) 41 dagar tills jag fyller.

Idag tog jag min favoritlöprunda på 8.5 km. Den är så sjukt skön och rolig att springa när solen skiner och musiken går på högvarv. Rundan går igenom skogar över åkrar och på asfalterade vägar, bra omväxling tycker jag.

Nu ska jag byta om till kalaskläder och knäppa lite fina kort på makarones. Bilderna kommer att komma upp senare.

Ha en bra dag och försök skippa söndagsångesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback