Trött som stryk...

...som min vän hade sagt. Fyfan vad trött jag är, men det kan ju ha någonting att göra med att jag sov knappt 6 timmat i tält inatt. Det var hur skönt som helst i vattnet idag, jättehärligt. Nu på kvällskvisten har jag ätit kebab, packat, tittat på tv och skrivit. Skriver gör jag än.

Vägval. Usch vad jag hatar val, när man måste välja mellan två saker. När man vet att det ena är rätt och det andra är fel men man vet itne vad som är vad. Mitt gymnasieval är det värsta som jag har gjort. När jag skulle välja mellan Sveg och Åsarna. Jag? Lilla jag skulle välja, jag som knappt kan välja glass på ICA. Hur tänkte de högre makterna där? Men det blev bra tillslut efter många byten och mycket ångest, usch vill inte tänka på det.

Är det någon som känner igen sig? Att veta att man har två alternativ men inte vet vilket som är det bästa. Ska man satsa och förlora mycket eller spela lite fifty fifty, det vill säga säkert? Svårt val.

Imorgon blir jag 16, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback