DALARNA #1

Hej hopp! Jag har varit på en liten semester i Dalarna med några kompisar de senaste dagarna. Efter fyra byten med tåg och buss kom vi fram till siljan. Vi badade (jääättekallt i vattnet), åt, cyklade, spelade kort, fikade mm. Det var mysigt och blev en lyckad tripp med fint (!) väder.
Vi började tidigt på fredag morgonen. 05.25 gick första bussen. T R Ö T T.
Vi storhandlade på en ICA affär. Oj vad vi skratta när vi gick där ifrån. Det kändes så konstigt, liksom storhandla. Haha.
Siljan och på andra sidan sjön Sollerön. Dit ska jag på läger om några veckor. Längtar!!!
En massa mumsiga matbilder. Allt lagade vi själva och jag tyckte det var vädigt kul och bra träning för mig inför i höst.
 
Fortsättning kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback