Alla dagar är den andra lik

Dagen har varit jättechill. Jag började den med en rejäl sovmorgon till tio, länge för att vara mig.Sedan tog jag på ig rullskidorna som jag inte stått på på en hel månad. Passet var hur jobbigt som helst, ovan. När jag nästan var hemma vurpade jag och skrapade upp mig. Lyckat! För att inte byxorna skulle fastna i såret fick det bli kortbyxor trots vädret.
 
Vid lunch tog jag moppen upp till farmor för lunch och fiske men det blev lunch och kortspel istället. Funkar bra det också. Istället för att åka raka vägen hem åkte jag in till mormor och morfar och fick jordgubbar från deras land och mjölk. Det godaste på hela dagen!
 
Nu sitter jag i soffan bredvis min sovande katt och dricker sockerdricka. Jag ska strax fortsätta skriva på en berättelse...kram
 
Bilder från språkresan tänktejag ladda upp men det gick inte...suck, så det blev en tupp som en fin tjej ritat i paint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback