SKIDTÄVLING

Precis kommit hem från skidtävling. Roligt att titta men ändå ledsamt eftersom att JAG vill vara den som är nervös, står på startlinjen, värmer upp, proppar i sig äcklig mat, stupar över mållinjen, tar ut sig, åker fort, funderar över varför man utsätter dig för detta, tävla helt enkelt. Snart så.

Nu ligger jag under en filt i sängen och lyssnar på musik. Knät har fått sig en omgång av voltaren, mamma lagar mat. Vilken lyx att slippa göra maten själv, istället kan jag vila och ha det skönt. Om någon timme sticker jag till spåret och kör ett pass med Olivia.

Ikväll ska vi baka julgodis, fixa gran, titta på julfilmer. Hoppas julstämningen kommer för just nu känns det hopplöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback