ONSDAG

Måste ha varit den absolit tråkigaste dagen i skolan idag på hela terminen. Hade absolut ingenting att göra... En positiv sak hände i alla fall. Jag fick A (!!!!) i Svenska. Nästan lika glad som för matten, men bara nästan. 
 
Annars idag så har jag tränat styrka med Linnea som coach, pjuuuh säger jag bara och hej träningsvärk. Åt köttbullar på Ski Center med hela gänget som någon slags hejdåinnanjullovetmiddag, trevligt. Efter det så moppade jag hela lägenheten (Maja damsög och Linnea bossade från sjuksängen). Fick förresten julbord i skolan, prinskorv, köttbullar, mjukbröd, kladdkaka, grädde, julmust, hallonsylt och mandarin. Inte nog med julbord till lunch och Ski Center till middag, Malin bjöd på julfika. Blåbärspaj, julskum, vaniljsås, pepparkakor, nonstop, popcorn och saft. Vet inte om jag tar mig ur sängen imorgon hehe.  
 
Julavsluting i skolan imorgon och på fredag drar jag hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback