MITT I VECKAN

en glad Lina förra vintern som hade slagit sitt rekord på 5km
 
NP i Eng, ofokuserat skolarbet med mycket skratt, ätit köttbullar och ärtor, gått med facklor, invigit storsjöodjurscentret, frysit tår av mig, spelat kort, gymmat, tvättat, ätit, pluggat, ligger i sängen och chattar med Linnea på fb trots en vägg mellan oss. Dagens liv. Det är roligt i skolan nu, lektionerna blir mest till en skrattfest hehe, nerå men jag har inte alls någonting emot att gå till skolan på morgonen längre. Snart ska jag dra och träna (igen?), jag ska träna på FIFA. Har fått en väldigt bra tränare så nästa turnering, då jävlar. 
 
/ Kryck- LinuRt (Linneas snygga smeknamn på mig) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback