JULKLAPPSHANDLING

Bestämde oss igår kväll för att åka in till Österund idag och handla julklappar. Gick inte så jättebra eftersom att jag kom hem helt utan julklappar. Köpte lite smycken och en klocka iaf. Dock visade det sig att klockan var på tok för stor så är tvungen att åka tillbaka och göra fler hål i armbandet någon gång. Hur som helst så blev det en rolig och trevlig dag i staden. Förresten så brann Åsarna Hotel ned tidigt imorse. När jag vaknade så såg jag en massa rök och stora lågor + brandbilar. Hotellet var nedlagt men ändå, läskigt... 
 
Fick just ett samtal från Linnea. Ganska kul att hon ringer för att fråga en sak när det är endast en vägg mellan våra rum, haha. Ikväll ska jag titta på julkalendern, polarexpressen och skidor. Grymt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback