INNE I VÄRMEN

det får bli en bild på mig innan ett intervallpass i våras. 
 
Äntligen så är jag varm igen, fingrar, fötter, tår, ben, ja allt. Lyckan. Var precis upp till affären med mamma och köpte både ostbågar, glass, chokad, julmust och smågodis haha. Vi kommer rulla ut från stugan imorgon bitti. Idag så är det även första advent, gash, vart tog tiden vägen? Julkalendern var bra iaf, bra att de har med samma spöken och musik som för 16 år sedan. Uppdateringen blir lite knoglig den här helgen som ni säkert redan har märkt men på måndag är jag tillbaka igen med ca 2 inlägg/ dag. 
 
Förresten, det har snöat typ en halvmeter i Gävlebukten. KUL. När jag äntligen bor på ett annat, snösäkrare ställe, så är det hemma i Gävle som snön ska komma. SÅ typiskt. Hoppas snön kommer till Åsarna snart bara... 

Kommentarer
Postat av: ida

Haha det är ju första advent imorgon! ;)

Svar: menade första december haha
None None

2012-12-01 @ 17:34:51
URL: http://idasundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback