IBLAND

kvällsfika :DD
 
Det kan vara skönt att få tänka
sig bort ett tag, försvinna från vardagen och alla som man har omkring sig. Idag gjorde jag det. Jag gill till gymmet med nedsjunkna axlar, trött på allting, trött på att helvetesknät aldrig blir bra, trött för att jag var trött, trött helt enkelt. När jag gick från gymmet hade jag ett leende på läpparna. 
 
Ibland så behöver man tänka på allting man har, reflektera över hur sjukt jävla härligt livet är och strunta i de där små sakerna som tynger ned axlarna. Ta vara på alla möjligheter och ångra ingenting, då blir det som bäst. 
 
Som sagt, gymmade idag och körde intervaller med medicinboll, jobbigare än vad det låter. Sen bastade jag där jag även somnade en snabbis. Ganska skönt med värme eftersom att det är cirkus 22 minus ute, brrr. Snart ska jag gå upp och titta när de som kan spelar innebandy och jag kanske agerar domare. Sen ska förmodligen jag och Linnea ha Luciatåg här hemma och titta på längdskidor. Kvällen blir kung med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback