IBLAND SÅ GÅR INTE ALLT ENLIGT PLANERNA

INTERNETET har varit ur funktion. En av anledningarna till att bloggen har varit ganska tom, andra anledningen är att vi håller på och avslutar alla kurser nu iveckan och det är liksom slutspurten. 
 
I måndags så hade jag och Världens Bästa Linnea  nobelmiddag, bilder kommer så fort jag får in dem i datorn. Var hur trevligt som helst, vi klädde upp oss i klänningar, sminkade oss och fick våra nobelpris. Haha. Våra tal var även väldigt vackra, det kan nog alla intyga. Till förrätt köttbullar på tandpetare, varmrätt lasagne och efterätt maräng/glass/grädd-tårta, mums. Måste göras om säger jag bara. 
 
Nu ska jag dra oh träna men bloggar igen när jag är hemma :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback