SOMMAREN 2012

Den här sommaren toppar alla mina somrar hittills, verkligen. Jag har gjort så mycket och skrattat mer än någonsin. Jag ska göra ett inlägg framöver och sammanfatta min sommar.

Kvällen var så sjukt härlig. Först åkte jag och fikade med en vän hos en annan vän, haha! Vi satt i kvällssolen och pratade, jag smakade dessutom kaffe. Usch! Sen tig vi mopparna till stranden bara för att. Vattnet var ljummet så vi kunde inte motstå frestelsen att bada. Problemet var att vi varken hade handduk eller badkläder. Vi var även för lata för att åka hem och hämta så det blev ett bad i underkläder och sedan åka dyngsur och kall hem på moppen. Jag körde även barfota för jag hade sandiga fötter och klackskor, fråga mig inte varför. Sjukt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback