JAAAAAAAAAA

Så jäkla glad för idag sov jag första hela natten på den här veckan = FRISK!!!!!!! Så nu kan jag åka till Kina utan problem. Ååååå så underbart. Igår kväll åkte vi till Gustav och Erik och grillade. Grillpremiären fixad och det var smaskens. Sedan spelade vi FIFA mm. Rolig kväll även fast jag och Erik torskade. 
 
Nu inväntar jag mamma så ska vi packa allting och fixa det sista. Ikväll vid nio-tiden blir jag upphämtad vid Gävle Bro för att sedan åka till Scandic i Uppsala och sova där tills imorgon då vi åker vidare mot Arlanda. Planet lyfter 14.00. Först kommer vi att flyga ca 6 timmar till Dubai. Väl där ska vibyta till världens största passagerarflygplan (är typ i extas för allt haha) och flyger till Hong Kong som tar ca 7 timmar. När vi är i Hong Kong ska vi stanna där några dagar sean tar vi antingen bussen, tåget eller båten till Shenzhen som är målet. KOMMER BLI FEEEEEEEETT.  
 
taggaaaaaad. 
 
Kommer inte alls ha tillgång regelbundet till internet eller dator så det kommer bli en bloggpaus på två veckor mest troligt, till den 14 April då vi kommer hem igen. Ska bara se till att njuta till fullo, så när jag kommer hem, då kommer det  att komma en massa bilder! Ha det braaaa! 
 
 Min solstråle !!! Kommer sakna denna trots att vi inte ses så ofta ändå. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback