ENGLAND 2012

Det som gjorde att jag ville åka till England var att jag saknade språkresan så himla mycket. Ala underbara vänner, platsen, engelskan, värdefamiljen, kutandet till bussarna, poundland, texco, shoppingen, ledarna, aktiviteterna, havet, allt♥
 
Tänk om det där faktiskt var mina tre bästa veckor i hela mitt liv. Vad ska jag då se fram till? Nej så får jag inte tänka haha. Vill bara säga att får ni chansen att åka på språkresa, GÖR DET! Det är absolut ett minne för livet som ni aldrig glömmer, det är en sådan frihet och glädje över det hela. Skulle kunna börja gråta för jag saknar det så mycket. Det absolut bästa veckorna i mitt liv, hittills. 
 
en bildbomb nu från bästa resan
 

Kommentarer
Postat av: Bella!

Åh, Gulle vad jag saknar dig!!!! <3

Svar: saknar dej med. Massor <3
None None

2013-05-10 @ 00:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback