Ljuva dagar


Förra veckan bestod mestadels av tidiga morgon-träningar följt av jobb. 

I lördags slutade jag tre och på kvällen åkte jag till Frida för tacos och kubb. Sedan drog vi vidare på cyklarna ned på sandsnäs. Det härligaste var cykelturen dit och hem. Lyssnade på musik och bara njöt. SÅ fint var det. 








Bilder från kvällen🌟



I söndags var jag ledig så då åkte jag på bakluckeloppis med Alma och mamma. Fick med mig denna ljuvliga stol hem. Tycker den är sjukt fin. 



En annan fin sak. Denna ljusstake. Fick den av mormor. 


Vattenmelon. 


Road-tripat med Alma (åkte till Ica)



Måndags. Jobbade 7-18 och sprang sedan en sväng följt av löpning. Det är så skönt att göra något fysiskt utomhus efter att ha varit instängd på en affär hela dagen. Efteråt tittade jag och Alma PLL och åt kvarg med jordgubbar + vattenmelon. Mums. 


Nya tofflor. Tittat på de länge men de har varit slut i lager så när de kom hem beställde jag dem direkt. Nöjd. 


Och igår. Axel fyllde år så grattade han halv sju då han skulle skriva mopedkort kring nio (som han klarade, wihoo). Jag tittade på tv innan jag drog till jobbet och jobbade 9-19 sedan direkt till ön för att jobba i hamburgeriet 19-02. Riktiga mördarpass. Var väldigt kul att sälja hamburgare, mycket glatt folk och full fart. Sålde kring 650 hamburgare dessutom. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback