Onsdag


Intervaller på förmiddagen, sedan skola från 12.30- 14.00. Lyckades även missa bussen hem men det löste sig. När jag kom hem gjorde jag en suuuper god smoothie på banan, mango, päron och havremjölk. Drack den och tittade på gossip girl. 


Favoritplatsen i lägenheten. Åh gillar skarpt min sänghörna. 



Vegetarisk mat. Jag har blivit vegetarian och det känns SÅ bra. Gillar skarpt den vegetariska kosten + är glad att jag slipper äta falukorv och sega köttbitar. Wiho. Att jag inte gjort detta tidigare. På tallriken, ugnsrostade rotsaker, broccoli, ärtbiffar och tzatziki. 





På kvällskvisten åkte jag och Sandra och köpte mjukglass och sedan vidare till hästarna. Sedan jag red islandshäst i somras så vill jag ha en egen. Fantastiska djur. Vi avslutade mes idol och te hemma hos Sandris. 


Malin och Felix hämtade upp mig hos Sandra efter idol och vi åkte omkring i Åsarna och spanade på kossor bland annat. Sånt en gör i Åsarna en onsdagkväll. Godnatt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback