Fullt ös

Händer saker hela tiden. Jobbar och tränar den mesta delen av tiden men tiden som finns kvar utnyttjas till fullo. 


Idag jobbade jag 7-18 vilket var längsta någonsin men det var roligt. Jag och Mikaela fick ansvaret för fruktdisken och den blev riktigt ren, fräsch och fin. Så fort jag kom hem var det soffläge. En pizza och "morden i Sandhamn". Imorgon är jag ledig och då ska jag och Alma till köpis och shoppa + luncha på Ikea. Perfekt. 

Cykling hem från jobbet. 

Hade en mysig picknick med Oliven och Idor i lördags som avslutades med gamla härliga låtar åkandes i bilen. 


Spenderat timmar med en bok i handen liggandes i solstolen. 


Även tränat en hel del timmar. Bland annat intervaller i kungsberget. 


Ute på ett fyra timmars pass då mormor fick hämta upp mig i Söderfors haha. Cyklade + åkte rullskidor dit över ön. 


Alldeles spegelblankt vatten klockan sju på morgonen. 



Hungriggggggg. 




Sovit en natt hos mormor och morfar och tittat på sommar med Ernst. Hatkärlek till det programmet. 


Suddig bild men gladare än gladast över föregående vecka. SÅ bra. Nu fortsätter vi sagan. 

godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback