En bit som saknas

Att gå från att träffa en person 24 timmar om dygnet i 3 år till att bo 400 kilometer ifrån varandra. Inte förrän de senaste dagarna har jag insett vad det är som faktiskt har hänt. Jag saknar min Linnea så innerligt mycket och det gör ont att veta att hon inte kommer att bo kvar på Ängesvägen 10A i höst. Jag kommer inte längre kunna springa in till henne när jag har något roligt att berätta, eller när jag inte kan sova pga att det spökar i lägenheten. Vi kommer inte längre kunna baka chokladbollar 4 gånger i veckan eller plugga tråkig litteraturhistoria tills ögonlocken slås ihop. Vi kommer inte kunna åka till 8 mil enkel väg för en spontan fika. Vi kommer inte kunna bygga kojor, baka pepparkakshus, titta på skräckfilmer, äventyra i skogen eller vad det nu kan vara. Det bästa är ändå att hon bara är ett telefonsamtal bort, och kommer alltid vara.
 
Så oerhört glad att träffat denna människa. Min andra halva♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Helis

Åååh bästa du ❤️❤️❤️ Hjärtat ekar tomt när jag tänker på hösten som komma skall

Svar: 💗💗💗💗gråter
None None

2015-07-16 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback