Helg



I torsdags gick jag i skolan på förmiddagen och eftermiddagen spenderades i gymmet. Cyklade på spinning- cykeln 1h (kändes som 3) och körde sedan styrka. Hälarna vill inte sammarbeta i vanlig ordning. 

Efter träningen följde jag med Emma hem och RED. Så himlans roligt att rida. Galopperade + lärde mig trava lite :D Kvällen såg jag prison break med Elin och Ellinore. 




Igår hade vi staktest på förmiddagen vilket innebar att vi skulle staka upp för en backe på 3 kilometer. På grund av många sjukdagar senaste månaden kom jag inte upp. Men stört vad trött jag var efteråt ändå. Åkte till skolan efteråt och åt pizza- buffé till lunch innan vi begav oss mot "Älghälga" (en marknad).  Där hade vi skolmästerskap i älgskånkskastning haha. Går ut på att man ska kasta en älgskånk så långt som möjligt. Bara i Jämtland säger jag bara. 





På kvällen kom Ida och Sandra och vi lagade tacos. Satt och plockade i flera timmar. 




Tanken var att vi sedan skulle se Magic Mike XXL men tekniken funkade inte. Så istället åt vi b&j och prata prata prata. 



Sleepover. Ida skulle upp och tävla idag men Sandra stannade kvar och sov över. 

Nu har jag just ätit mackfrukost och snart ska vi  bege oss möt Älghälga igen för att göra reklam för Fjällgymnasiet. Solen skiner och det här kommer bli en bra dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback